کود کامل بیولوژیک بایوفارم ویژه زراعت

کود کامل بیولوژیک بایوفارم ویژه زراعت

مشخصات کلی فرآورده
 
  •  نام محصول: کود کامل بیولوژیک بایوفارم ویژه زراعت

     
کود کامل بیولوژیک بایوفارم ویژه زراعت

.Azotobacter sp., Azospirillum sp., Pseudomonas spp

Azotobacter sp.                     2×107 CFU/ml

Azospirillum sp.                     2×107 CFU/ml

Pseudomonas spp.                2×107 CFU/ml

بذرمال: 1 تا 4 لیتر بایوفارم ویژه زراعت روی ۱۰۰ کیلوگرم بذر گیاهان (میزان مصرف محصول با کاهش اندازه بذر، افزایش می­‌یابد) ریخته و بذرها زیر و رو شوند. سپس، بذرها به مدت 5 تا 10 دقیقه در سایه پهن و پس از خشک شدن، اقدام به کشت شود.

تلقیح بذرهای جوانه‌زده: پس از جوانه‌زدن بذرهایی مانند برنج، ۱ لیتر از محصول را در مقدار مناسب آب حل کرده و بذرهای جوانه‌زده مربوط به یک هکتار زمین، به محلول حاصل آغشته شود.

تلقیح ریشه نشاء: 3 لیتر بایوفارم ویژه زراعت در ۱۰۰ لیتر آب حل شود. سپس، به­‌تدریج نشاء مربوط به یک هکتار، پیش از کاشت در زمین اصلی، به مدت ۱۵ دقیقه در محلول حاصل قرار داده شود.

تلقیح غده: 5 لیتر بایوفارم ویژه زراعت برای تلقیح یک تن غده (سیب­‌زمینی) استفاده شود. در ابتدا، 5 لیتر از محصول در 100 لیتر آب حل شده، سپس، به­‌تدریج غده‌­های سیب­‌زمینی را به مدت 15 دقیقه درون محلول قرار داده و در نهایت به زمین اصلی منتقل شود.

آب آبیاری: 3 تا 4 لیتر بایوفارم ویژه زراعت را با 100 لیتر آب مخلوط کرده و در یک مخزن شیردار در مسیر آبیاری قرار داده تا به‌طور یکنواخت در یک هکتار از باغ یا مزرعه پخش شود.

بایوفارم ویژه زراعت، یک کود کامل بيولوژيك حاوی مجموعه­‌ای از بهترین باکتری­‌های تثبیت­‌کننده ازت (N)، حل­‌کننده فسفات (P) و پتاسیم (K) و تسهیل­‌کننده جذب عناصر ریزمغذی مانند آهن (Fe)، روی (Zn) و منگنز (Mn) است و برای استفاده در کلیه محصولات زراعی اعم از غلات، حبوبات، سبزی و صیفی و گیاهان جالیزی و نیز محصولات گلخانه‌ای فرموله شده است. باکتری‌های موجود در این کود بیولوژیک، علاوه بر تامین عناصر ماکرو و میکرو، از طریق مجموعه‌ای از سایر فرایندها مانند تولید هورمون‌های رشدی و احتمالاً تولید طیفی از ترکیبات ضدقارچی به افزایش رشد و سلامت گیاهان و نیز القای مقاومت در برابر تنش­‌های زنده و غیرزنده کمک می‌کنند.

  • افزایش درصد جوانه‌زنی بذور، بهبود رشد رویشی و زایشی گیاه و در نهایت افزایش عملکرد در واحد سطح
  • تثبیت­‌ نیتروژن و تبدیل عناصر فسفر و پتاسیم از فرم غیرقابل جذب به فرم قابل جذب برای گیاه و افزایش جذب عناصر ریزمغذی مانند آهن، روی و منگنز
  • تولید متابولیت‏‌های ثانویه و به دنبال آن القای مقاومت در گیاه در برابر تنش‌های زنده (بیماری‏‌های گیاهی و حشرات آفت به­‌ویژه آفات مکنده) و نیز تنش‏‌های غیرزنده مانند خشکی و شوری

بطری حاوی مایع 1 لیتری است.

  • بایوفارم دور از تابش مستقیم آفتاب و در جای خشک و خنک نگهداری شود و از یخ‌­زدگی آن جلوگیری شود.
  • در صورت باز شدن پلمپ بسته‌­بندی، ماندگاری محصول کاهش می­‌یابد.

در صورت نگهداری در شرایط خشک و خنک تا 6 ماه پس از تولید قابل مصرف است.

کود بیولوژیک

نام محصول

شرح

اطلاعات متنی

قارچ‌کش‌های بیولوژیک

شرح

اطلاعات متنی

شرح

اطلاعات متنی

شرح

اطلاعات متنی

حشره کش‌های بیولوژیک
کود بیولوژیک گیاهان آپارتمانی

شرح

اطلاعات متنی

شرح

اطلاعات متنی

دانلود

دانلود کاتالوگ

شرح

اطلاعات متنی

دانلود

دانلود کاتالوگ
جلب کننده مگس های میوه

شرح

اطلاعات متنی

کنترل بیولوژیک ماکرو

شرح

اطلاعات متنی