کود کامل بیولوژیک بایوفارم ویژه زراعت

کود کامل بیولوژیک بایوفارم ویژه زراعت

مشخصات کلی فرآورده
 
  •  نام محصول: کود کامل بیولوژیک بایوفارم ویژه زراعت

     
کود کامل بیولوژیک بایوفارم ویژه زراعت

Azotobacter sp.، Pseudomonas sp. و Azospirillum sp.

هیومیک اسید                  60%
فولویک اسید                     1%
پتاسیم                            8%
Bacillus velezensis      CFU/gr 2 × 106

بذرمال: 1 تا 4 لیتر بایوفارم ویژه زراعت روی ۱۰۰ کیلوگرم بذر گیاهان (میزان مصرف محصول با کاهش اندازه بذر، افزایش می­یابد) ریخته و بذرها زیر و رو شوند. سپس، بذرها به مدت 5 تا 10 دقیقه در سایه پهن و پس از خشک شدن، اقدام به کشت شود.

تلقیح بذرهای جوانه­زده: پس از جوانه‌زدن بذرهایی مانند برنج، ۱ لیتر از محصول را در مقدار مناسب آب حل کرده و بذرهای جوانه‌زده مربوط به یک هکتار زمین، به محلول حاصل آغشته شود.

تلقیح ریشه نشاء: 3 لیتر بایوفارم ویژه زراعت در ۱۰۰ لیتر آب حل شود. سپس، به­تدریج نشاء مربوط به یک هکتار، پیش از کاشت در زمین اصلی، به مدت ۱۵ دقیقه در محلول حاصل قرار داده شود.

تلقیح غده: 5 لیتر بایوفارم ویژه زراعت برای تلقیح یک تن غده (سیب­زمینی) استفاده شود. در ابتدا، 5 لیتر از محصول در 100 لیتر آب حل شده، سپس، به­تدریج غده­های سیب­زمینی را به مدت 15 دقیقه درون محلول قرار داده و در نهایت به زمین اصلی منتقل شود.

آب آبیاری: 3 تا 4 لیتر بایوفارم ویژه زراعت را با 100 لیتر آب مخلوط کرده و در یک مخزن شیردار در مسیر آبیاری قرار داده تا به‌طور یکنواخت در یک هکتار از باغ یا مزرعه پخش شود.

بایوفارم ویژه زراعت، یک کود کامل بيولوژيك حاوی مجموعه­ای از بهترین باکتری­های تثبیت­کننده ازت (N)، حل­کننده فسفر (P) و پتاسیم (K) و تسهیل­کننده جذب عناصر ریزمغذی مانند آهن (Fe)، روی (Zn) و منگنز (Mn) است و برای استفاده در کلیه محصولات زراعی اعم از غلات، حبوبات، محصولات گلخانه­ای، سبزی و صیفی و گیاهان جالیزی فرموله شده است. باکتری‌های موجود در این کود بیولوژیک، علاوه بر تامین عناصر ماکرو و میکرو، از طریق مجموعه‌ای از سایر فرایندها مانند تولید هورمون‌های رشدی و احتمالاً تولید طیفی از ترکیبات ضدقارچی به افزایش رشد و سلامت گیاهان و نیز القای مقاومت در برابر تنش­های زنده و غیرزنده کمک می‌کنند.

کود کامل بیولوژیک بایوفارم ویژه زراعت
  • تثبیت­کننده نیتروژن و تبدیل عناصر فسفر و پتاسیم از فرم غیرقابل جذب به فرم قابل جذب برای گیاه و کاهش مصرف کودهای شیمیایی
  • تقویت و گسترش سیستم ریشه­ای و تارهای کشنده و افزایش قدرت جذب عناصر از جمله عناصر ریزمغذی نظیر آهن، روی و منگنز
  • باکتری‏های موجود در بایوفارم با تولید متابولیت‏های مختلف باعث مقاومت گیاه در برابر بیماری‏های گیاهی و حشرات آفت به­ویژه آفات مکنده و نیز عوامل تنش‏زای محیطی مثل خشکی و شوری می‏شوند.
  • افزایش درصد جوانه‏زنی، تقویت بنیه گیاهچه، ازدیاد وزن خشک بخش‏های هوایی و ریشه گیاه و در نهایت افزایش تولید و عملکرد در واحد سطح
  • افزایش طول گیاه، قطر ساقه، تعداد شاخه‏ها، میزان گلدهی، افزایش قطر طبق در آفتابگردان

بطری حاوی مایع 1 لیتری است.

بایوفارم را دور از تابش مستقیم آفتاب و در جای خشک و خنک نگهداری کنید و از یخ­زدگی آن جلوگیری شود.

در صورت باز شدن پلمپ بسته­بندی، ماندگاری محصول کاهش می­یابد.

در صورت نگهداری در شرایط خشک و خنک تا 6 ماه پس از تولید قابل مصرف است.

کود بیولوژیک

نام محصول

شرح

اطلاعات متنی

قارچ‌کش‌های بیولوژیک

شرح

اطلاعات متنی

شرح

اطلاعات متنی

شرح

اطلاعات متنی

حشره کش‌های بیولوژیک
کود بیولوژیک گیاهان آپارتمانی

شرح

اطلاعات متنی

شرح

اطلاعات متنی

دانلود

دانلود کاتالوگ

شرح

اطلاعات متنی

دانلود

دانلود کاتالوگ
جلب کننده مگس های میوه

شرح

اطلاعات متنی

کنترل بیولوژیک ماکرو

شرح

اطلاعات متنی